ربات ایران ماشین ایرانی خودروسازان

ربات: ایران ماشین ایرانی خودروسازان خودروهای داخلی خودروسازان داخلی قیمت خودروهای داخلی بازار خودرو

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار حوادث داشتم بازی می کردم که فریاد مامانم را شنیدم/ وقتی دیدم حرف نمی زند به پدربزرگم زنگ زدم ، دختر4ساله

هفته گذشته خبر قتل زن جوانی در مشهد به پلیس اعلام شد.مأموران در نخستین تحقیقات دریافتند زن با ضربه‌های کارد در منزل خواهرش به قتل رسیده است.

دختر4ساله:داشتم بازی می کردم که فریاد مامانم را شنیدم/وقتی دیدم حرف نمی زند به پدربزرگم زنگ زدم

عبارات مهم : جنایت

هفته گذشته خبر قتل زن جوانی در مشهد به پلیس اعلام شد.مأموران در نخستین تحقیقات دریافتند زن با ضربه های کارد در منزل خواهرش به قتل رسیده است.

روزنامه کشور عزیزمان ایران نوشت:پدر مقتول در نخستین تحقیقات گفت: یک ساعت قبل نوه 4 ساله ام زنگ زد و گفت مامانم حالش خوب نیست ما منزل خاله هستیم. با عجله به آنجا رفتم و با پیکر خونین دخترم روبه رو شدم.

بدین ترتیب تحقیقات از دختر کوچولو که تنها شاهد جنایت بود شروع شد. او گفت: به همراه بابام به منزل خاله ام آمدیم. خاله ام جهت انجام کاری از منزل خارج شد. من داخل پذیرایی داشتم بازی می کردم که یکدفعه صدای فریاد مامانم آمد و بعد هم بابام با عجله از منزل بیرون رفت. هنگامی که دیدم مامانم خونین روی زمین افتاده و نمی تواند حرف بزند به پدربزرگم زنگ زدم.

داشتم بازی می کردم که فریاد مامانم را شنیدم/ وقتی دیدم حرف نمی زند به پدربزرگم زنگ زدم ، دختر4ساله

در ادامه تحقیقات پدر مقتول نیز گفت: چند سال قبل دامادم که مردی افغان بود به خواستگاری دخترم آمد. با آنکه ما ایرانی بودیم و آنها افغانستانی ولی به خاطر علاقه ای که دخترم به او داشت با این ازدواج موافقت کردم. ولی در تمام این مدت باهم اختلاف داشتند. دو سال قبل دامادم به خاطر خرید اموال سرقتی به زندان افتاد و هفته گذشته از زندان آزاد شد. در این مدت او سراغی از زن و فرزند اش نگرفته بود نمی دانم چگونه به منزل دخترم آمده و این قتل را مرتکب شده است است.

اطلاعاتی که پدر و دختر مقتول در اختیار تیم تحقیق قرار داده بودند حکایت از دست داشتن مرد سابقه دار در این جنایت داشت. بدهید ترتیب به دستور بازپرس کاظم میرزایی تحقیقات جهت دستگیری مرد افغان ادامه یافت و با عملیات خاص ساعتی بعد متهم دستگیر شد.

هفته گذشته خبر قتل زن جوانی در مشهد به پلیس اعلام شد.مأموران در نخستین تحقیقات دریافتند زن با ضربه‌های کارد در منزل خواهرش به قتل رسیده است.

مرد جوان در تحقیقات اولیه به جنایت اعتراف کرد و گفت: در مدت دو سالی که زندان بودم همسرم به ملاقاتم نیامد و بعد از آزادی متوجه شدم که او درخواست طلاق داده هست. روز اتفاق چند باری با او تماس گرفتم ولی جواب درستی به من نداد. درنهایت با او قرار گذاشتم تا صحبت کنیم. گفت به منزل خواهرش برویم. من هم قبول کردم. داخل منزل در حال صحبت بودیم که او دوباره صحبت از طلاق را به میان آورد و در یک لحظه عصبانی شدم و او را با چاقو زده و فرار کردم.

به دستور بازپرس میرزایی متهم در اختیار کارآگاهان جنایی قرار داده شد و بررسی ها در رابطه با این جنایت ادامه دارد.

واژه های کلیدی: جنایت | زندان | تحقیقات | اخبار حوادث


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار