ربات ایران ماشین ایرانی خودروسازان

ربات: ایران ماشین ایرانی خودروسازان خودروهای داخلی خودروسازان داخلی قیمت خودروهای داخلی بازار خودرو

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار حوادث دختری که ناپدری اش را کشته بود بخاطر یک نذر از قصاص نجات یافت

دختر جوان که به دنبال درگیری و مشاجره شدید، همسر صیغه‌ای مادرش را به قتل رسانده بود، به خاطر نذر مادر مقتول و با پرداخت دیه از قصاص گریخت.

دختری که ناپدری اش را کشته بود بخاطر یک نذر از قصاص نجات یافت

عبارات مهم : ایران

دختر جوان که به دنبال درگیری و مشاجره شدید، همسر صیغه ای مادرش را به قتل رسانده بود، به خاطر نذر مادر مقتول و با پرداخت دیه از قصاص گریخت.

کشور عزیزمان ایران نوشت:رسیدگی به این پرونده از 11 آذر سال 94 و با اعلام خبرکشته شدن یک مرد به مأموران کلانتری 178 تهرانپارس شروع شد.

تیم تحقیق بعد از حضور در محل، با جسد غرق در خون مردی روبه رو شدند. دختر جوانی به نام «الیکا»که همراه مادرش در منزل حضور داشت در تحقیقات مدعی شد که پدرخوانده اش «شهریار» با فوت خودخواسته به زندگی اش آخر داده هست. همسر مقتول نیز این بیانات را تأیید کرد. ولی این ادعا از سوی بازپرس جنایی و تیم تحقیق حاضر در صحنه جرم رد و دختر جوان به عنوان مظنون پرونده بازداشت شد.

دختری که ناپدری اش را کشته بود بخاطر یک نذر از قصاص نجات یافت

این دختر هنگامی که در برابر بازپرس جنایی قرار گرفت، بعد از بازجویی های فنی، در حالی که چاره ای جز اعتراف نداشت گفت: «من نذر شله زرد داشتم که مادرم و همسر صیغه ای اش به منزل ام آمدند. ولی شهریار بر سر موضوعی با ما جر و بحث کرد و مرا «شیطان» صدا زد. من هم جهت ترساندن اش چاقویی از آشپزخانه برداشتم که شهریار چاقو را از دستم گرفت و درجریان درگیری زمین خورد و چاقو وارد بدنش شد.»با اعتراف دختر جوان به دستور بازپرس محسن مدیر روستا، پرونده بعد از بازسازی صحنه و با تکمیل تحقیقات به دادگاه کیفری استان پایتخت کشور عزیزمان ایران فرستاده شد.

نخستین جلسه پیگیری به این ماجرا آخرهای دی 95 برگزار شد. در ابتدای جلسه مادر مقتول در جایگاه ایستاد و گفت: «یک پسر و دختر داشتم که پسرم در این جنایت به قتل رسید. بعد از این اتفاق، دخترم هم تحت فشار معنوی شدید، به بیماری سرطان مبتلا شد. در حال حاضر به خاطر شرایط موجود قادر به تصمیم گیری نیستم. ولی روز عاشورا نذر کردم اگر دخترم شفا پیدا کند، از خون پسرم بگذرم و رضایت بدهم.» به این ترتیب او از دادگاه 13 روز وقت خواست.پس از آخر مهلت 13 روزه، دادگاه جهت دومین بار تشکیل شد و این بار زن میانسال با توجه به نذری که قبول شده است بود به شرط دریافت دیه از قصاص قاتل پسرش گذشت کرد.

دختر جوان که به دنبال درگیری و مشاجره شدید، همسر صیغه‌ای مادرش را به قتل رسانده بود، به خاطر نذر مادر مقتول و با پرداخت دیه از قصاص گریخت.

بدین ترتیب با تلاش واحد صلح و سازش دادسرای امور جنایی پایتخت کشور عزیزمان ایران و کمک خیرین، دختر جوان توانست دیه ای را که مادر مقتول خواسته بود فراهم کند و از قصاص رهایی یابد.

واژه های کلیدی: ایران | پرونده | دادگاه | تحقیقات | اخبار حوادث


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار