ربات ایران ماشین ایرانی خودروسازان

ربات: ایران ماشین ایرانی خودروسازان خودروهای داخلی خودروسازان داخلی قیمت خودروهای داخلی بازار خودرو

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار بین الملل لایحه برگزیت دولت انگلیس تصویب شد

مجلس اعیان انگلیس شامگاه چهارشنبه لایحه جنجالی برگزیت را بدون برگزاری رأی‌گیری پذیرفت تا گام مهم جهت خروج انگلیس از اتحادیه اروپا از سوی دولت محافظه‌کار «می» بر

لایحه برگزیت دولت انگلیس تصویب شد

لایحه برگزیت دولت انگلیس تصویب شد

عبارات مهم : اروپا

مجلس اعیان انگلیس شامگاه چهارشنبه لایحه جنجالی برگزیت را بدون برگزاری رأی گیری پذیرفت تا گام مهم جهت خروج انگلیس از اتحادیه اروپا از سوی دولت محافظه کار «می» برداشته شود.

به گزارش ایرنا، بارونس اوانز مدیر مجلس اعیان اظهار داشت که لایحه برگزیت به میزان زیادی موردبحث و بررسی قرار گرفته و مجلس اعیان اکنون وظیفه دارد که نظر مجلس عوام را تائید کند.

مجلس عوام انگلیس ساعاتی قبل، جهت دومین بار اصلاحیه مطرح شده است از سوی مجلس اعیان را نپذیرفت و جهت سومین بار به مجلس اعیان ارجاع داد. نمایندگان مجلس اعیان اصرار دارند که در لایحه برگزیت متممی گنجانده شود که به موجب آن دولت انگلیس موافقت ‘معنادار’ پارلمان راجع به توافق نهایی برگزیت را جلب کند.

لایحه برگزیت دولت انگلیس تصویب شد

لرد هیلشام در این رابطه متممی را پیشنهاد کرده بود که بر اساس آن 30 نوامبر (9 آذر) را به عنوان آخرین مهلت دولت جهت ارائه توافق نهایی برگزیت معرفی و عنوان کرده بود که در غیر این صورت نمایندگان مجلس روش برگزیت را به دولت وظیفه خواهند کرد.

برابر با متممی که در آذرماه گذشته به لایحه برگزیت وارد شد، دولت انگلیس بایستی توافق نهایی برگزیت با اتحادیه اروپا را در پارلمان این کشور به رأی بگذارد؛ ولی نتیجه این رأی گیری تأثیری بر تصمیم گیری دولت درروند خروج از اتحادیه اروپا نخواهد داشت.

مجلس اعیان انگلیس شامگاه چهارشنبه لایحه جنجالی برگزیت را بدون برگزاری رأی‌گیری پذیرفت تا گام مهم جهت خروج انگلیس از اتحادیه اروپا از سوی دولت محافظه‌کار «می» بر

بااین حال در تازه ترین رأی گیری صورت گرفته 319 تن از قانون گذاران انگلیسی در برابر 303 تن دیگر به این اصلاحیه رأی مخالف دادند و اکنون با تائید مجلس اعیان، این لایحه جهت انجام مراحل نهایی جهت ملکه الیزابت ارسال شده است است.

با تصویب این لایحه، «قانون جوامع اروپایی 1972» از قوانین انگلیس از بین بردن و قوانین این کشور بعد از خروج رسمی انگلیس از اتحادیه اروپا، مرجع مهم قانون به شمار خواهند رفت.

بنا بر اعلام دولت انگلیس، این کشور رسماً در ماه مارس (اسفند / فروردین) از اتحادیه اروپا خارج خواهد شد و دو طرف تلاش می کنند تا ماه اکتبر (مهر/آبان) آینده راجع به توافق برگزیت به تفاهم دست یابند.

لایحه برگزیت دولت انگلیس تصویب شد

ترزا می نخست وزیر انگلیس تصویب لایحه برگزیت را گامی حیاتی در روند خروج نرم از اتحادیه اروپا توصیف و تصریح کرد که ظرف چند هفته آینده شرح بیشتری را راجع به روش دولتش در خصوص برگزیت ارائه خواهد کرد.

واژه های کلیدی: اروپا | توافق | برگزیت | انگلیس | انگلیسی | دولت انگلیس | اتحادیه اروپا | اخبار بین الملل


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار